bip Nasza strona na Facebook

Kontrast

Zdjęcie slider CKZiU Zbąszynek

Zasady ogólne

Jeżeli uczestnik nie zgadza się lub łamie jedną bądź więcej z zasad zawartych w regulaminie ZLP WINTER, może to nieść ze sobą zróżnicowane konsekwencje w zależności od wielkości przewinienia. Drużyna w której znajdziemy taki przypadek zostaje automatycznie zdyskwalifikowana.

Przed rozgrywką

  1. Udział w turnieju jest jednoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.
  2. Zakaz obrażania, wyzywania przeciwników.
  3. Nad rozgrywkami będą czuwać admini.
  4. W turnieju mogą brać udział osoby które ukończyły 16 rok życia. PEGI 🙂
  5. Dostępna ilość miejsc jest ograniczona , system rozgrywek zależny od ilości drużyn.
  6. Turniej zostanie przeprowadzony na zasadzie dwóch etapów: eliminacje online, finały lanowe
  7. Finały lanowe odbędą się w Zbąszynku w połowie Stycznia 2016.
  8. Do finałów lanowych awansują najprawdopodobniej 3 najlepsze zespoły.
  9. Organizatorzy są odpowiedzialni za organizację techniczną finału, jednak w celu zapewnienia komfortu rozgrywki uczestniczy będą rozgrywali finały na własnym sprzęcie.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany powyższego regulaminu.

Przystąpienie do rozgrywki

1. Każdy gracz jest zobowiązany do używania nicku oraz tagu drużyny wprowadzonego w formularzu zgłoszeniowym.
Również konta steam do którego podał link. Granie na innym koncie jest równoznaczne z łamaniem regulaminu.

2. Mapy do wyboru

Bez tytułu

 

3. Mape wybieramy poprzez banowanie map. Kapitanowie drużyn po kolei odrzucają po jednej mapie. Mapa która zostanie na koniec zostaje rozgrywana. W razie gry systemem BO 3 banowanie map wyglądać będzie następująco:

-druzyna A banuje mapę
-druzyna B banuje mape
-druzyna A wybiera mape
-druzyna B wybiera mape
-druzyna A banuje mape
-druzyna B banuje mape
– mapa która została wolna jest rozgrywana jako 3 (w razie potrzeby)

4.Czas rundy / Freezetime / Buytime: Standardowe (Tryb turniejowy) (Serwer Lanowy 128 Tickrate) CONFIG ESL 5vs5 WGRANY EBOT.

5.Drużyna, która pierwsza zdobędzie szesnastą rundę wygrywa mecz/mapę.

6.Strony wybieramy poprzez rundę nożową.

7.Jakiekolwiek próby oszukiwania podczas rozgrywki kończą się całkowitą dyskwalifikacją.

8.Każda drużyna ma 10 minut na przygotowanie swoich stanowisk do gier/ wejście na serwer/skontaktowanie się z adminem. (wgranie cfg itp) >10 min = dyskwalifikacja.

9.Jeżeli eliminacje online drużyna która nie stawi się do meczu oddaje mecz walkowerem (16:0)

10.Każda drużyna podczas gry ma możliwość pauzy (2 min), na ewentualne poprawki techniczne lub taktyczne.

11. Minimalna liczba graczy: 5vs5: , każda drużyna może mieć 3 rezerwowych jednak aby mógł on dołączyć na serwerze musi być 4 graczy z podstawowego składu. (tylko jeden może zostać zastąpiony) Jeżeli drużyna w której brakuje gracza zgodzi się na grę 4vs5 możliwe jest rozegranie takiego meczu. Rezerwowi nie mogą być zapisani do innych drużyn.

12. W przypadku wystąpienia problemów technicznych z winy organizatora podczas trwania meczu, może zostać przywrócona runda która jako ostatnia została rozegrana w całości. Drużyna której zawodnik ma problemy zatrzymuje grę poprzez komendę .pause , problem zostaje wyjaśniony, a mecz przywrócony do odpowiedniego stanu. W razie problemów z $$$ , wgrywamy ostatnio graną rundę. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za problemy występujące po stronie graczy, lub niezależne od organizatora. W przypadku wystąpienia poważnych problemów technicznych organizatorzy mają prawo do przełożenia meczu lub dokończenia go w późniejszym terminie.

13. Obydwie drużyny podczas spotkania mają możliwość maksymalnie dwukrotnego wykorzystania funkcji ‚pause’ na czas nie dłuższy niż 5 minut na każdą przerwę. Przerwa ta może zostać także wykorzystana w jednej ćwiartce/połówce meczu w sposób łączny, czyli nieprzerwanie do 10 min. Po tym czasie drużyna przeciwna ma prawo wznowić grę

14. W razie problemów z serwerem mecz zostaje przeniesiony na serwer rezerwowy (Wtedy gra bez ebota)

15. Administratorzy ligowi nie zawsze podejmują właściwe decyzje. Dlatego też posiadasz możliwość odwołania się od decyzji lub zgłoszenia zażalenia do głównych koordynatorów ligowych.

16. Na turnieju przestrzegamy zasad dobrego zachowania. Zasady te należy zachować na tylko na meczu, ale także FB/Twitch/YT/Real. Za nierespektowanie tych zasad przewidywane są następujące kary:

-Ostrzeżenie

-za nieumyślne przeklinanie

-Żółta Kartka

-przeklinanie , offence / atak na gracza

-Czerwona Kartka

-offence / atak na graczy

1 czerwona kartka danego gracza = Pauza na 1 mecz.

2 czerwone kartki = zawodnik odpada z turnieju na jego miejsce wchodzi zawodnik rezerwowy.

2 graczy z banem w team = Drużyna zostaje zdyskwalifikowana .

17. Gracze uczestniczący w rozgrywkach Counter-Strike GO 5vs5 na ZLP WINTER powinni przestrzegać wymienionych powyżej zasad w każdym momencie.

18. Uczestnicząc w turnieju , akceptuje wszystkie zasady powyższego regulaminu oraz zgadzam się na udostępnianie mojego wizerunku/głosu w internecie/publicznych źródłach. (twitch,YouTube,Facebook)

19. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.


Fatal error: Call to undefined function kflogs_get() in /home/zbaszynek/ftp/_CKZIU/wp-content/themes/ckziu_theme/footer.php on line 211